REQUESTS

  2014-02-02 / 14:47:09 / Allmänt /
Jag har fått väldigt mycket kommenterarer och förfrågningar om att jag ska starta igång bloggen igen. Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag känner att jag velat vara lite för mig själv ett tag och inte dela med mig av hela mitt liv till hela världen, men nu känner jag att jag är redo att ta tag i det här igen. Dessutom är det roligt att få så mycket positiva kommentarer om bloggen och att jag borde dra igång den igen vilket gör det hela lite roligare när jag vet att det uppskattas. 
Jag tänker att jag inte uppdaterar er på allt som hänt den senaste tiden utan jag kör härifrån och framåt :) Jag kan ändå tänka mig att bjuda på den här bilden (lånad från pernillas facebook) från igårkväll när det var Gatsby-fest för Matilda. Älskar 20-talet, alla var så fina och det verkade verkligen glamoröst att leva på den tiden. Visst har väl det faktum att jag älskar filmen The Great Gatsby någonting att göra med det men det var kul att få klä ut sig lite för en kväll. Jag älskar ju dessutom themeparties!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious