MJÖLK FUNGERAR

  2014-02-03 / 16:39:50 / Allmänt /
Funkar mjölk för OS-truppen funkar det lika bra för mig :) kom precis hem igen efter att ha varit hemma och käkat ett mellanmål, svidat om och dragit en repa på gymmet. Men nu är jag hemma igen och det är egentligen så mycket skolarbeten jag måste ta tag i men jag känner fan inte för det, jag har nog rätt bra koll på allt ändå tror jag!
så sinnessjukt dålig webcam jag har? syns det ens att det är jag... kameran är på andra äventyr, så tills vidare tror jag det blir så att ni för nöja er med halvtaskiga mobilbilder och möjligen några digitalkamera-bilder om det absolut skulle krisa ;)
 
Idag har förövrigt varit en ganska sorglig dag, inte för mig personligen men idag gick en nära vän till en av mina nära vänner tragiskt bort i en olycka vilket inte har livat upp stämmningen. Du vet vem du är och jag är säker på att du kommer läsa det här och jag tänker på dig och din familj ♥ vila i frid ♥ och dessutom fick jag reda på ett en släkting till en annan oerhört viktig och älskad person i mitt liv mår riktigt dåligt och ligger på sjukhuset. Usch livet är inte alltid rättvist :( 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious