2014-02-02 / 19:20:00 / Allmänt /
Jag vet precis vem som kommer hoppa på mig över det här inlägget nu, just för att jag i två år nu har sagt att jag absolut inte vill ha nån pojkvän, men nu ska jag klargöra saker och ting för er. Jag är en riktig sucker för kärlek och romantik, och anledningen till varför jag sa som jag gjorde va p.g.a. anorexian som spökade med mitt huvud. Jag kan sitta i timmar och titta på bilder som dessa ovan och lyssna på smöriga kärlekssånger bara för att det så underbart. Jag bifogade den finaste och bästa kärlekssången genom tiderna. Jag är säker på att ni har hört den, men har ni lyssnat riktigt noga på texten någon gång? 
 
bilderna är lånade från weheartit.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious