VECKOPLANERING

  2013-09-16 / 12:48:00 / Allmänt /
Tisdag: hela skolan ska imorgon springa runt bysjön och vi som går beteendeinriktning har inom ledarskap och organisations kursen fått i uppgift att anordna hela den dagen. Mycket planering inför detta men jag tror det kommer bli skitkul :) Onsdag: Hoppas jag att rektorn har fått tag i en praktikplats på mellanstadiet så vi kan sätta igång med vår praktik inom padagogisk ledarskaps kursen.Torsdag: På morgonen har vi ett väldigt vitkigt möte med en tjej från kommunen angående ett projekt som jag kommer berätta om lite längre fram. (har tyvärr inget med er att göra dock)Fredag: Den dagen vi egentligen borde få vara lediga på, då ska jag bara glida och invänta helgen, mysa med mina finisar och bara ta det lugnt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious