TISDAG

  2013-09-17 / 20:13:40 / Allmänt /
Asså såhär trött kommer jag inre ihåg när jag va sist :( har hållt igång sen kvart i åtta imorse med friluftsdag och allt vad det innebär. Kom hem och la mig direkt i soffan men blev snabbt avbruten av att det va mat, käkar och sen direkt upp och på med tvn... IDAG ÄR JU FUCKING FÖRSTA HEMMAMATCHEN FÖR SÄSONGEN!!!!!! Går lite tungt dock, de har varit lite sega på defensiven och inte tryckt på uppåt så målet som Precis kom nu var fruktansvärt viktigt! Can you notice I'm superexcited?!! Är typ överlycklig över att hockeysäsongen är igång igen!!!!! Frågan är dock om jag kommer palla vara vaken hela matchen? Har problem att hålla ögonen öppna ändå!

Bjur på en bild från starten innan alla sprang iväg idag :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious