SAMMA PERSON?

  2013-09-18 / 19:24:56 / Allmänt /
Jag hittade en bild på en kvinna på internet och jag blev chockad. Det kunde inte vara samma person som jag trodde men jo tyvärr så är det så. För den här vackra näst intill perfekta kvinnan på den här bilden är:
GUNILLA PERSSON! Kan ni fatta att det är samma person som den (ursäkta uttrycket men) kärringen som är med i Svenska Hollywoodfruar. Hon var ju hur vacker som helst, sen vet jag ju inte om on hade samma personlighet då som hon har nu och då kanske hon inte hade varit så vacker. Men på bild sådär kan jag verkligen förstå att jon hade en framgångsrik karriär när hon va ung. Ska jag vara ärlig tycker jag det är synd att den vackra kvinnan förvandlades till den här personen som vi ser på tv på tisdagar :/
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious