READY FOR PROM?

  2013-09-12 / 20:20:24 / Allmänt /
Asså har jag världens bästa föräldrar eller har jag världens bästa föräldrar? :D de har sett till att jag kommer kunna gå på balen :') det ända jag behöver fixa själv nu är en partner..... fuck! det är väl egentligen där det svåra kommer in. Vart ska jag hitta nån att dansa med? Grejjen är att alla redan har sina förutfattade meningar om mig här i åtvid och jag är rätt säker på att jag inte skulle kunna hitta nån här att dansa med. Men jag känner ju heller inte nån någon annanstans, och om jag nu skulle lära känna nån tror ni verkligen de skulle vilja komma och dansa i åtvid? njaaaaaaaaaaaaa va?
  Dessutom HUR ska jag lära känna dom? 17 år här.. remember?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious