LÅNGHELG

  2013-09-25 / 13:51:04 / Allmänt /
Onsdagar är så ovärda egentligen, vi går två lektioner och jag tycker knappt vi gör nått vettigt på någon av lektionerna, men hellre det än behöva gå och anstränga sig in i det sista innan man börjar långhelgen :D Vi slutade nog runt 11 nån gång också och sen dess har vi hängt lite i skolan innan Emma skjutsa hem mig (eftersom jag inte tog med mig väskan til skolan och va tvungen att ha med lite böcker hem.. idiot!) Tack Åbergh :* 
 
Nu känner jag att jag vill göra nått :) det är så väldigt fint väder uteså det känns synd att sitta här inne och häcka, men är ju rätt trött. Så ska väl vila lite och se om det finns nån kul människa att hitta på nått med :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious