HÅR GALEN

  2013-09-02 / 22:13:41 / Allmänt /
Mitt hår har genomlidit en del throughout the years, har gått från mörkbrunt till svart, till ljusare brun, till röd, till brunt igen, klippt kort kort, färgat det i alla möjliga olika olika ljusbruna färger och nu kom luggen och lite blondare skiftningar :) har dock blivit lite hemmablind och har inte sett förän nu när jag gemför alla bilder hur ljus jag faktiskt har blivit :) men varför inte prova att vara blond? Alla säger till mig att inte göra det, men vafan man lever ju bara en gång så varför inte ta reda på den korta tid vi har här på jorden :) 
 
Min fråga till er är dock (bara av eget intresse) vilken frisyr tycker ni har passatmig bäst? Personligen tycker jag det röda långa eller det jag har nu, har trivts sjukligt bra i båda de frisyrerna även fast det är ett helvete att underhålla det så det ser bra ut...


Anonym

Det du har nu är skit snygg!!!! Du passar verkligen i det :)

2013-09-03 @ 08:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious