HALLOWEEN

  2013-09-24 / 20:31:00 / Allmänt /
Jag längtar så fruktansvärt mycket till Halloween att det är galet! Det är den absolut bästa högtiden som finns, vi skulle kunna avskaffa alla andra högtider och ha Halloween på dom i stället :D jag älskar verkligen Halloween, bland annat för att jag älskar saker som är otäcka och jag har en hatkärlek till att själv bli så rädd att mitt hjärta vill hoppa ur bröstet på mig typ. På halloween får man också klä ut sig, sexigt, fult, läskigt, fint... you choose. Det är också en högtid som man inte MÅSTE spendera ihop med familjen, utan den är lite mer flytande och man kan lika gärna göra det ihop med kompisarna som med familjen. Åh jag är så taggad på halloween att jag spricker. Jag har lovat mig själv också att om någon har halloweenfest iår som jag ska gå på ska jag fan investera i en dräkt ;) 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious