GARDEN PUMPKIN

  2013-09-18 / 17:42:56 / Allmänt /
Förstår inte vad det är med mig? Jag är så jäkla trött hela jävla tiden! Höll typ på att somna idag i skolan och när jag kom hem käkade jag, bakade muffins och gick och la mig i sängen och typ dog direkt. Hur skön är inte min säng? Älskar den! 
Det märks att det är höst nu iaf, det är svinkallt på morgonen, man lnskar nästan att man tog på sig vinterjackan och vantar när man cyklar till skolan. Höstlöven börjar falla och höstfrukterna börjar växa på sig, precis som mammas söta små pumpor ute på landet. Jag älskar pumpor, inte för att jag har ätit några nån gång men de påminner mig om halloween och som ni säkert redan vet så ääääääääääälskar jag halloween. 
  Jag ska dock inte bara vara pessimistiskt kring hösten, idag var det faktiskt en väldugt fin höstdag, det va soligt och luften var kylig och frisk. Även fast jag inte gillar när det är kallt så kan jag faktiskt acceptera och rent av njuta av sånna här dagar :) så länge det inte går under 5 grader och det kommer snö ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious