ÄNTLIGEN FÅR JAG SE MIN PAPPA

  2013-09-13 / 15:28:05 / Allmänt /
Idag ska jag äntligen få se min pappa igen, har inte sett honom på över en månad skulle jag tro. Sist jag skulle dit klarade jag inte av det, jag bröt ihop i bilen påväg dit och kände inte att jag klarade av att åka ut dit. Jättekonstigt, men jag hade panik verkligen. Stortjöt, skakade och hyperventilerade och hur mycket jag än försökte säga till mamma att jag va tvungen att följa med ut på landet så fick jag snällt låta mig övertalas att följa med tillbaka till åtvid och jag kände att det va rätt besult, jag behövde det. Men idag känner jag mig redo att åka ut dit igen och det ska bli kul att få träffa min lilla bondefamilj igen :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious