WAIT FOR A MINUTE

  2013-10-22 / 10:07:44 / Allmänt /
Är fortfarande hemma, vaknade med yrsel och illamående imorse också, så jag får stanna hemma och såsa idag med :( hatar det, det kanske låter skitwierd men jag vill faktiskt vara i skolan. Inte och jobba med skolarbete kanske, men jag vill vara med mina fina kompisar :) vill inte ligga här hemma och höra på allt kul de får vara med om. Nu på morgonen t.ex. skullejag till min praktikklass för första gången, men icke.. va tvungen att ligga kvar här. Tur att jag har Justins nya musik att lyssna på som muntrar upp lite.
 
Tills imorn måste jag bli frisk, för då ska vi in till LiU och gå på massa föreläsningar och det vill jag inte missa. Blir mycket vatten, c-vitamin och vitlök idag! Huvudsaken är iaf att jag blir frisk till på lördag, när jag ska göra högskoleprovet.... åh jisses vad har jag gett mig in på? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious