VÄRLDENS BÄSTA

  2013-10-08 / 21:25:00 / Allmänt /
Fick nog det finaste och bästa smset ever idag:
"Du är nog fan i mig den starkaste och modigaste personen jag känner!!
Hörde idag och läste även på din blogg att du ändrade dig från att vara anonym i Mera Linköping till att stå för vem du är. Att du inte vill att det ska vara tabu och att folk bör prata om det. JAG BLIR SÅ STOLR OCH VARM I KROPPEN när jag hör det! Jag är SÄKER på att du kommer fixa det här suveränt, för du HAR så fina vänner som stöttar dig. Det har jag också läst på din blogg! Och så har du självklart oss i stan också. Det är som gjort att du SKA fixa det här, och du komma ur dom dåliga tankarna. Fortsätt vara du, fina fina Waller och tappa aldrig hoppet. VI tror på dig, JAG tror på dig. Det ända som fattas är att du också gör det! <3"
 
Amanda, jag svarade dig på det här men jag kan inte med ord beskriva hur mycket de här orden betyder! Jag blir helt varm av att läsa det och jag har läst det flera gånger om och till och med läst upp det för min familj för att jag blir så lycklig av det. Tack Tack Tack!


Mandy

<3

2013-10-09 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious