THIS IS THE LIFE I WANT TO LIVE

  2013-10-07 / 19:21:35 / Allmänt /
Idag har varit den bästa dagen på såååååååååå länge! Mensen har kommit tillbaka, Justins nya singel är ute, och jag har mått så jäkla bra hela dagen och nu på kvällen köpte mamma hem sushi till mig. Jag har också varit på intervju för en tidning för här i Östergötland, men jag tror bara den kommer ut i Linköping. Kändes jättenervöst innan för jag hade tänkt att vara anonym men jag ändra mig i sista stund och det kommer nu stå mitt namn och finnas bild på mig. Är rätt stolt över det samtidigt som jag är lite nervig över det. Vet inte hur mycket jag kan säga om det nu, df väljer jag att prata mer om det när artikeln kommer ut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious