LIFE

  2013-10-30 / 19:09:42 / Allmänt /
Ni vet de dagar när det känns som om livet inte är värt ett skit.. när man lika gärna skulle kunna ge upp. Idag har varit en sån dag. Jag har blivit sjuk IGEN, huvudet är tungt som en jävla medicinboll och halsen svider som om halsmandlarna har för sen majbrasa. Dessutom har jag hunnit ligga och tänka väldigt mycket idag eftersom jag inte har gjort något förrän nu på eftermiddagen och jag är så ledsen över vissa saker och även fast jag vet att jag inte borde klaga på det liv jag lever här i Sverige och med alla bra förutsättningar jag har här men just idag känner jag att jag verkligen inte orkar leva.
 
Har försökt flera gånger att försöka blogga om min fysiska situation just nu, då jag har gått upp, gud vet hur mycket, i vikt och jag mår verkligen inte bra över det. Men jag lovar att jag ska försöka göra det så fort jag bara kan och orkar :(
 
Nu måste jag också fokusera på att bli frisk, imorn är det Halloween och jag ska busa lite med barnen som går i trean här i Åtvidaberg.. på fredag är det fest och på lördag är det hemmafest/mys hos pappa på landet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious