LÅNGT HÅR

  2013-10-16 / 21:47:00 / Inspiration /
Hittade de här två bilderna i en mapp på datorn nyss, har funderat ett tag nu på att klippa håret igen så att det inte är en sådan dum "mellanlägnd" som det är nu. Det är inte snyggt nu och då funderar jag på att antigen klippa det, som jag skrev, till axellängd så att det inte lockar sig efter axlarna som det gör nu. Eller så fortsätter jag att spara ut det? Hade nästan helt bestämt mig att klippa mig, men när jag hittade de här bilderna så såg håret så långt och fint ut att jag ångrade mig.. hatar att jag aldrig kan bestämma mig... jag vet ju att jag kommer bli skittrött på det långa igen jättefort eftersom jag inte direkt är den som inte tar sådär jättebra hand om mitt hår. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious