HÖSTLOV

  2013-10-28 / 09:37:15 / Allmänt /
God morgon!
Vet ni hur skönt jag har sovit i natt! Kommer inte ihåg när jag sov såhär skönt sist, har nog bara vaknat en gång i natt och jag stördes inte när Adam och de andra gick upp för att åka till jobbet och frita. Underbart! Idag är i alla fall den första dagen på loooveeeet, hur grymt.. ska fira det med att spendera större delen av dagen med Olivia och Erica i stan och sedan gå och kolla på Insidious 2 på bio. Ska bli så kul eftersom det va längesen vi gjorde nånting ihop alla tre :)
 
kom på nu också att ni inte har fått se bilderna från utställningen i torsdags, ska fixa det nu på förmiddagen.
För övrigt kommer veckan se ut som följer: förberedelser inför vår temadag på torsdag då vi ska ha lite Halloween-skoj med de som går i årskurs tre i lågstadiet här i Åtvidaberg. Förhoppningsvis 2 Halloweenfester och mys på landet i slutet av veckan. Tillkommer det något mer låter jag er förstås veta, men så det veckan ut att bli just nu :) puss och kram


Sofie

Ha en fin måndag:)

2013-10-28 @ 09:45:21
URL: http://www.laviesaine.blogg.se
elin wahlberg

skönt md lov :)

2013-10-28 @ 12:02:20
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious