GILLA HJALMAR

  2013-10-12 / 01:27:33 / Allmänt /
Nu har mobilen fått för sig att inte samarbeta längre, och jag har inte haft någon tid att sätta mig vid datorn och blogga idag (eller igår) det är df det inte blivit några inlägg. Har varit fullrulle hela tiden! Med hemtentor, invigningar och revyer som skulle åkas på. Så kvällen nu har jag spenderat i Örebro med mormor, morfar, morbor och kusinerna tillsammans med mamma, Magnus och Nathalie :) var nog inte riktigt mig humor, men det va kul och mysigt att få käka lite och umgås med kusinerna som jag typ aldrig träffar. Nu har jag äntligen landat i sängen hemma och ska sova. Upp tidigt imorn, ska in på öppethus i garnisonen i Linköping hos polisen och domstolen. Ska bli såååå jääääävlaaaa kuuuuuuuul! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious