FRAJDEJ

  2013-10-25 / 18:42:21 / Allmänt /
Jag vet, jag vet... har varit lite tun uppdatering här på bloggen senaste tiden, men har faktiskt varit sjuk och haft väldigt mycket att göra de dagarna jag varit i skolan. Igår va det som sagt utställning, som gick kanon (skriver mer om det i helgen) ochi förrgår hockey och so on. Och ikväll ska jag hem till Åbergh och fredagsmysa till Idol. Sen blir det nog hem tidigt eftersom skjutsen går redan kvart i sju imorgonbitti!!!!!!!!!!!!! Ska in till Liu igen, men den här gången ska jag göra högskoleprovet :O usch är så nervig.. vet inte vart min provlokal ligger och jag känner ingen som ens kommer va lite i närheten av mig :( så bloggningen kanske blir lite lidande imorgon också, men jag ska göra mitt bästa :) 
Nu har jag ju lov också, så efter imorgon ska jag bara ta det lugnt och ta igen mig, mysa med familjen, spendera massa tid med kompisar och bara njuta av livet :) nu är det bäst att jag tar på mig några kläder.. snart kommer Pernilla så ska vi ner till Willys och köpa godis till ikväll och lite proviant för mig till imorn ;) 


elin wahlberg

snyggt!

2013-10-25 @ 19:29:18
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious