FN-DAGEN

  2013-10-24 / 17:08:14 / Allmänt /
Hela dagen har vi hållt på och fixat med utsällningen vi ska hålla i ikväll, FN-dagen till ära. Det har varit rätt mycket att styra med och det har som sagt tagit upp hela dagen. Så nu är jag hemma och käkar och byter om innan jag ska ner igen, slipa lite på ett tal ihop med gruppen jag håller i det tillsammans med, innan det börjar vid 19.00. Det skulle va jättekul om ni som bodde i närheten av Åtvidaberg skulle kunna komma ner till mässen på gamla torget och kolla in vår utsällning och lyssna på sång. Den är inte så stor, men vi har kämpat med den i ett x antal veckor och vi har verkligen lagt ner blod, svett och tårar, kanske inte tårar men absolut blod och svett! Ska ta med mig kameran ner så ni får se lite fina bilder här på bloggen sen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious