DEN HÄR GÅNGEN SKA DET GÅ

  2013-10-15 / 20:31:10 / Allmänt /
Idag när jag va ute och sprang (vilket för övrigt mycket lättare än sist... glad tumme upp!) så tänkte jag lite på mig, min kropp, det som har hänt och det som kommer och hända. Det är det jag älskar med att springa.. man kan verkligen gå in i sig själv och bara koppla bort världen runt omkring och bara tänka..Jag kom fram till att det här gången ska jag lyckas! Nu vill jag sätta igång och bli vältränad på det rätta sättet. Jag får ju i och för sig bara träna två gånger i veckan är så länge, men jag ska ta vara på de tillfällena och äta rätt innan och efter men även annars också. Jag vet att den här gången kommer jag klara det, för jag vill det själv och för att jag vet att jag har familj och vänner men även psykolog som hjälper mig och ser till att jag inte hamnar på villovägar igen. Det här gången ska jag fixa det, och jag ska bli det bästa versionen av mig som det bara går att få.. både fysiskt och psykiskt! Jag är nu, mer än någonsin, så taggad på framtiden. Hade ni sagt att jag skulle må såhär bra till mig för bara några månader sen hade jag aldrig trott er, jag hade inte ens vetat om jag hade levat då... men nu är jag här och jag är så jäkla glad på livet! Det är dagar som dessa jag vill tacka varenda person där ute som känner sig träffade: TACK!! 
 
Tack för att ni finns i mitt liv, oavsett om vi bara är ytliga vänner, bekanta eller supernära. Jag är så glad att jag är omgiven av så underbara människor! Länge Leve Livet!


elin wahlberg

snygg bild! lycka till med träningen :)

2013-10-15 @ 20:39:52
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious