DAGS ATT SOVA

  2013-10-26 / 23:23:01 / Allmänt /
Hemma, har ätit, kollat på film och gått en sväng med pernilla och adam. Är egentligen skittrött, ska aldrig mer göra om det där jädra högskoleprovet. 5 prov på 55 minuter var, varav 2 av dom var matteprov.. som jag inte fatta ett skit på... gissa på varenda uppgift. När vi hade gjort 4 prov kan jag säga att jag va nära på att ge upp.. fyfan vilken pers! Aldrig igen! NU är det gjort och nu får det räcka.
 
Är så kluven just nu, är ledsen och trött samtidigt som jag känner mig ganska lugn. Kramar efterlyses :( varför i helvete kan inte bara känslorna hamna på plats :( dags att sova nu i alla fall. VI hörs imorn kompisar <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious