WE JUST WANT SOMEBODY

  2013-11-08 / 19:42:13 / Allmänt /
Hade sjukaste migränen ever igår, och klarade inte av att anstränga hjärnan what so ever med någon ting. Jag kunde inte lyfta huvudet utan att det kändes som att huvudet exploderade i tusen bitar och jag kunde knappt nudda tinningarna utan att det kändes som att det gick dödliga stötar genom huvudet på mig. Har aldrig varit med om något liknande, tinningarna och båda sidorna av huvudet kändes svullna på något lustigt sätt. Tur att jag har Nathalie som var snäll nog att pyssla om mig, hon var världens underbaraste igår. Hon hämtade vatten, huvudvärkstablett och så fick jag t.o.m låna hennes "huvudvärkskudde", och titt som tätt kollade hon in och frågade hur jag mådde. Så borde syskon alltid vara ;) 
 
För övrigt känns det fruktansvärt skönt att äntligen va igång med träningen igen (så mycket som jag får vill säga). Har tränat mina två timmar den här veckan och jag är så obeskrivligt glad över det, längtar längtar längtar tills jag får börja träna tre gånger i veckan. Då jag nu kör ett styrkepass och ett konditionspass i veckan, vill kunna köra två styrke och ett konditionspass i veckan iaf. Men för nu är jag iaf glad att jag får träna alls. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious