SATURDAY

  2013-11-09 / 14:36:09 / Allmänt /
God morgon, eller god eftermiddag kanske jag ska säga. Jag har egentligen inte hunit så långt med dagen än så länge. Det jag har hunnit åstakomma såhär långt är att käka frukost framför en oerhört misslyckad hockeymatch för Tre Kronors del. Men hörrni det är ju lördag, då får man ju dra ut på dagen lite och inte göra ett skit. Och det är precis vad jag har tänkt göra, inte ett skit alltså. Jag ska bara chilla, kolla på film innan ajg har lovat att laga mat åt familjen ikväll :)
 
Förretsen, jag har funderat lite på bloggen, jag vet ju ungefär vad det är ni vill läsa om och så men om ni har några önskemål eller förslag på att göra bloggen bättre är det mer än uppskattat om ni kommer med det. Jag vill ju att vi ska vara nöjda åt båda hållen om ni förstår vad jag menar :) trevlig helg på er nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious