RYAN TEDDER

  2013-11-05 / 20:07:00 / Music /
Vet ni vem Ryan Tedder är? Låter OneRepublic lite mer bekant kanske? Det är han sjuuuukt snygga sångaren i det bandet :) Jag insåg igårkväll att han är musikindustrins gud, och jag skojjar inte ens. Inte nog med att han har utseendet till sin fördel så att säga, hans röst är ju helt galeeeeet underbar.. men nu visar det sig också att han är världens bästa låtskrivare.. alla de här låtarna nedanför har varit enooooooooorma favoriter för mig genom åren... och nu förstår jag kanske varför! De har för fan samma jävla låtskrivare! Jävla Gud du är Ryan! helt sinnnneeees
Couting Stars- OneRepublic
Apologize- OneRepublic
Bleeding Love, Happy- Leona Lewis
Battlefield- Jordin Sparks
Halo- Beyoncé
Already Gone- Kelly Clarkson
I remember me- Jennifer Hudson
Got 2 Luv U- Sean Paul
The Fighter- Gym Class Heroes
Love Somebody- Maroon 5
Burn- Ellie Goulding
Wings- Birdy
Neon Lights- Demi Lovato



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious