LUNCH

  2013-11-13 / 13:33:39 / Allmänt /
Onsdagar är fan den näst bästa dagen på veckan, näst efter fredag föstås. Eftersom på onsdagar går vi till kl.11.40 och sen är det hopp och lek, egentligen tänkte jag att jag skulle träna lite kondition idag men så blev inte fallet för jag har sjuuuuuuuuuuukaste träningsvärken i ben/rumpa från i måndags, det är helt galet, haltar fan fram och kvider som en kalv när jag sätter mig på en stol/ställer mig upp samt när jag går i trappor. Tänkte ta en liten promenad sen efter att jag har varit på möte. 
 
Efter skolan drog jag ner till stallis och tänkte att jag skulle prova deras nya salladsbuffé, därav denna vackra lunch. Jag skulle säga att den får medelbetyg, de har inte alls lika mycket som på icas salladsbuffé och det var inte speciellt jättegott heller, men en smidig "on-the-go"-lunch som ändå inte var allt för dyrt. 
 
 
 
 
 


Rebecca

Åh vad gott det ser ut! :) Ha en fin dag! :)

2013-11-13 @ 13:36:29
URL: http://twoplusone.se
Sofie

Super gott!

2013-11-13 @ 14:14:25
URL: http://www.laviesaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious