HAR INTE GLÖMT BORT ER

  2013-11-19 / 16:10:27 / Allmänt /
Nej, jag har inte glömt bort er... faktum är att jag varje dag flera gånger och dagen har tänk på bloggen men bara känt att "nae, jag orkar inte blogga idag", och eftersom jag försöker att lyssna på mig själv och min kropp mer så tänkte jag att ni får för fan acceptera det :) Men nu kände jag ändå att det skulle vara roligt att slänga upp ett inlägg bara för att uppdatera er lite om nuläget :) jag köpte så jäkla mycket fina grejer i helgen (blev dyrt!) som ni kommer få se bilder på snart. Provat balklänningar och pluggat gärnet. 
 
Känner att det här blir lite flummigt så jag kommer dela upp det inom en snar framtid. Men först ska jag bara chilla, kolla på några Friends avsnitt kanske och bara ta det jävligt lugnt. Träningsvärk i rygg och rumpa från gårdagenspass och har varit sjukligt trött hela dagen så det här förtjänar jag :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious