FIFTY SHADES OF GREY

  2013-11-09 / 17:25:00 / Fashion /
Jag antar att de flesta av er inte har missat att Kappahl har släppt en ny underklädeskollektion i samarbete med den oerhört populära boktrilogin Fifty Shades Of Grey. jag ska säga att jag har läst halva första boken, men ajg tyckte det blev för mycket och kunde inte läsa längre än så... Jag gillar kollektionen, jag gillar att den är sexig och lite udda, men ändå designad så att man ska kunna använda det till vardags om man vill. Kollektionen säljs bara i utvalda butiker runt om i Sverige så klicka på bilden nedan för att komma till hemsidan för att se. Jag kan berätta för er som bor i närheten av mig att i Linköping finns den inte :( vi får ta tåget till Norrköping..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious