BALKLÄNNING

  2013-11-20 / 10:15:00 / Bilder /
Jo så var det ju det här med balen... vi var ju inne i stan och provade balklänningar i helgen, och jag har ju hela tiden sagt att jag ville ha en blå klänning, så jag gick runt och kollade på alla blåa klänningar men av någon anledning så sträckte jag mig efter en gul klänning med tyll-kjol... något jag aldrig tänkte att jag skulle ha innan. Men jag provade den... och kände mig så hemma. Ville inte ta av mig den, vill bo i den. Den är så vacker och så fin. Den var underbar! Och den gör sig verkligen inte rättvis på bilden, den är så mycket vackrare i verkligheten!
 


Elin

Åh va fin! Vem ska du gå med?

2013-11-20 @ 23:26:55
Kuya-Tino

Var hittade du den klänningen (den gula)
Vill gärna köpa en sådan till min dotter på
hennes 20-årsbal.

2017-02-20 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious