Vad vill ni läsa om?

  2013-05-06 / 20:13:49 / Allmänt /
Känner mig för en gångs skull jätteinspirerad att blogga, men jag vet inte om vad?! Det händer ju inte så mycket spänande saker i en 16-årig by bos liv lixom. Jag försöker att skriva om det som känns roligt och relevamt för er att veta men ibalnd tryter verkligen inspirationen, som idag. Jag menar det som har hänt idag skiljer sig inte alls från mina andra dagar.. snälla, ni kan väl slänga iväg en liten kommentar om vad ni skulle vilja läsa om? Ni kan göra det anonymt om ni skulle vilja! Ni skulle avra så jävla bäst då :D


Linnea

Outfits, mer om dagarna, tips på kläder, tränings tips i mat och dryck väg om du förstår.
Gillar din blogg så fortsätt :)

2013-05-06 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious