TIDSFÖRDRIV

  2013-05-06 / 21:03:38 / Allmänt /

- OM DIG :
Fullständiga namn ? - Emelie Maria Waller.
Vart vill du bo ? - Storstad
Hur många barn vill du ha ?- Inte ett ända faktiskt, jag ska bo själv med min(a) hund(ar)!
Vill du gifta dig ? - Absolut inte!
Rullar du spagetti eller skär du den ? – Skär
Har du ätit sushi ? - Är typ bara det bästa som finns?
Vad söker du i ett förhållande?: Söker inte ett förhållande ;)
Civilstånd: SÅ JÄVLA SINGEL DET BARA GÅR!
Vilken skola går du i?: Bildningscentrum Facetten
Vad tänder du på?: Personligheten
Hur skum är du? Jaadu?
När grät du sist?: Lördags
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller killar?: varför är det så jävla svårt att vara trogen?
Vilken sak kan du inte leva utan?: Familjen
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Håret
Vad gillar du hos killar?: Snälla, roliga, omtänksamma, bryr sig inte om vad andra tycker
Vad är du mest rädd för?: Höjder och mörker

Sover du helst själv eller med någon ? - SÅ SJÄLV DET BARA GÅR!
Tror du på spöken ? - Absolut

- ANTINGEN ELLER:
pierca näsan än tungan ? -
 Näsan, alla dagar i veckan!
vara seriös än rolig ? – Rolig?
dricka röd eller grön mjölk ? - Grön, röd smakar bara grädde
brinna upp eller drunkna ? - eehh.. drunkna tror jag...
umgås med dina fiender eller föräldrar ? Har bästa reltionen med mina föräldrar, så mamma och pappa

sol eller måne ? – Sol
vinter eller höst ? – Höst
vänster eller höger ? höger
soligt eller regn ? – Sol 
vaniljglass eller chokladglass ? – frukt..

Går ut/Sitter hemma: Sitta hemma
Sommar/Vinter: SOMMAR
Diamanter eller pärlor: Diamanter
Soluppgång eller solnedgång?: Soluppgång

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :

Kysst någon ? - nej?
Sjungit ? - nää
Blivit kramad ? – Jajjemen
Känt dig fånig ? – Varför skulle man känna sig fånig?
Saknat någon ? - Saknar Agnes varje dag
Dansat galet ? – nej
Klippt håret ? – nej
Gråtit ? - tror faktiskt inte det
Ljugit ? - kommer jag inte ihåg

- FAVORIT:

Favoritdryck: LOKA chocolate shake

Favoritmat: Sushi och Thai

Favoritlåt: I’m not a girl och Halo dör aldrig

Favoritfilm: Gladiator!

Favoritserie: För tillfället How I Met Your Mother

Favoritfärg: Lila/Blå

Favoritdjur: Hund

Favoritland: Av dom jag har varit i, England

Favoritstad: Av dom jag har varit i,London

Favoritplats: Gymmet

Favoritfrukt: Sharon/ Mango

Favoritbär: Blåbär

Favoritgrönsak: Paprika




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious