SOVA? JA TACK!

  2013-05-14 / 16:15:03 / Allmänt /
Vet inte om det är för att vi har haft 5 dagar ledigt och kötta igång med helvetes dag direkt eller om jag bara har sovit dåligt inatt för helvete vad trött jag är! Två lektioner har vi haft idag, första va 90+50 med en kort rast emellan och efter lunch hade vi ytterligare en lektion på 180 minuter. Och på hela den här dagen har vi klarat av 3 olika prov! Kan ni förstå om jag har en aning hjärnmos nu elle? Va tvungen att fixa redosvisningen om det nu skulle vara min tur imorn på kommunikationen när jag kom hem. Städa också rent i köket och mata kaninen och fiskarna... är helt mör nu! Jag beundrar verkligen alla mammor där ute, nu fattar jag typ hur ni har det varje dag. Men jag tycker inte synd om er ;) det är ju ert eget fel att ni skaffa familj och barn... dumt gjort ;) kommer va skönt när jag flyttar att jag bara behöver ta hand om mig själv och min hund :) bästa livet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious