Snälla LÄS

  2013-05-19 / 09:57:28 / Allmänt /
Jag känner att jag jättegärna vill berätta för er anledningen till att jag inte har bloggat de två senaste dagarna, men jag vet inte om jag känner mig riktigt redo för det än. Det har hänt så mycket i mitt liv och jag har tack vare detta insett vilka som är mina riktiga vänner, hur stor kärlek jag får större delen av familjen och vilka som bara tar min energi och försöker trycka ner mig. Jag har gjort mig av med dessa personer som jag inte känner att jag behöver i mitt liv just nu, eftersom jag går igenom en peroid som är jobbig i sig behöver jag inte folk som får mig att må ännu sämre. 
 
Jag hoppas verkligen ni kan förstå det här och ha förståelse de dagar jag inte bloggar för då orkar jag verkligen inte. Det är omöjligt för mig att säga hur uppdetaringen kommer se ut inom en närmare framtid men jag lovar att jag ska förösöka blogga så mycket jag kan så ni inte missar något kul som händer i mitt liv ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious