SCHTEK

  2013-05-31 / 16:42:36 / Allmänt /
Bästa vädret idag eller vad? Direkt när jag kom hem förut så gick jag ut och la mig i solen och en timme senare gick jag in och kollade mig i spegeln. Och KOLLA VAD JAG SÅG! En timme ute och jag fick ett sånt tydligt sträck, I love it ;) Snälla sommar stanna nu! Försvinn inte igen!


Majkovitz

Riktigt snyggt! Snygga shorts också :)
Jag såg din kommentar på fitspoorations blogg över att du inte svettas, och jag kan säga att du ska ta det lugnt. Det är olika från person till person om man svettas eller ej, jag tränar intensivt på gymmet sex dagar i veckan och de enda gångerna som jag svettas är när jag har sprungit en mil. Och jag är inte ens säker på att man kan kalla det för att svettas då, utan mer att jag har blivit lite fuktig på ryggen ;)

2013-05-31 @ 18:32:06
URL: http://lundside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious