REEBOK EASYTONE

  2013-05-05 / 16:15:12 / Träning /
Tänkte att jag kunde göra en lite utvärdering på mina easytone skor nu när jag har använt som ett par gånger. Innan jag köpte dom hörde jag både bu och bä om dom men jag tyckte att det va värt att köpa dom ändå. Och jag måste börja med att säga att dom är gryymt sköna, dom sitter verkligen jätteskönt på foten! 
 
Tycker jag köpet har varit värt då? VERKLIGEN! Jag tycker dom gör det som reklamen säger att de ska, alltså tona benen och rumpan för efter varje promenad jag har tagit med skorna har jag känt det i musklerna, speciellt, glutesen, vaderna och framsida lår. Jag ska tillägga då att de promenaderna har varit raska och ganska långa, men jag blir ändå varm i musklerna på ett annat sätt när jag använder easytone skorna, när jag är ute och går, än när jag änvänder mina löparskor. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious