NATHALIE 15 ÅR!

  2013-05-10 / 07:37:19 / Allmänt /
Idag är inte vilken dag som helst, det är inte bara en klämdag så vi är lediga från skolan, och det är inte en vanlig fredag. Det är den 10e maj, vilket innebär att Esbjörn och styrbjörn har namnsdag och världens bästa lillasyrra fyller år. Och idag lämnar hon fjortisåret bakom sig (hoppas jag) och träder in i en liten mer vuxen värld, där man får åka moppe, bli straffad, cykla utan hjälm, ligga runt hur hon vill och kolla på skräckfilm utan vuxet sällskap! Hur awesome är inte det? 
 
Jag skulle kunna skriva en lång novell om Nathalie som person för att fira henne lite extra idag på min blogg, för hon är verkligen egen! En person brukar väl ha olika sidor av sig själv så som en glad, en sur, en arg och en ledsen. Men Nathalie gör alltid allting så extremt och det är väl för det mesta positivt. För är hon glad är hon inte glad, hon är "over the moon" som det heter på engelska, eller superduper flummig och skrattar åt allt. Hon är inte sur, hon har det värsta PMS-humöret du kan tänka dig! Då vill man inte gå nära och likaså när hon är arg, då går det inte att kommunicera med henne för då ryker det bara ur öronen på henne och man kan skymta två horn i pannan och en svans (ni förstår nog ve,/vad jag syfter på). Men det är vad jag gillar med henne, och att hon kan gå sin egen väg. Jag vet att det här inte är ömsesidigt, men det skiter jag i, för mig kommer du alltid vara min bästa vän och det bästa i mitt liv, för du är min lillasyster och jag vill alltid att du ska ha det bästa och må så bra som du bara kan. Jag älskade dig när du kom, jag älskade dig när du va 5, jag älskar dig nu och jag kommer älska dig i all framtid! Ha den bästa födelsedagen du kan! Stort Grattis på 15årsdagen Nathalie! Idag är världen din! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious