HUR?!

  2013-05-01 / 18:53:50 / Inspiration /
Vill så jättegärna färga håret ljusare till sommaren, men jag har inte råd att gå till frissan och eftersom det inte är så långt kvar hinner jag väl inte slinga håret ljusare? NI som kna något om ämnet, kan ni inte hjälpa mig lite? Grejen är den att jag försökte tona håret ljusare för någon månad sen, men eftersomj jag redan hade mörkare färg i blev det två olika färger i håret, eftersom toningen bara tog i min utväxt. Så nu när jag sitter här med min utväxt på den färgningen, sitter jag med tre olika färger i håret, och då snackar vi inte nån snygg ombre-tre-färger-frilla. Här snackar vi råttfärgat i botten, kopparblond och sen någon sorts kastanjfärg... mm inte så snyggt alltså.
 
Jag har läst att man inte borde sats på avfärning hemme eftersom det sliter väldigt mycket, men så funderar jag på hur slingorna blir (om jag nu skulle göra på det sättet) när det är tre fäger i håret. För att använda en ljusare färg på hela håret har jag ju redan provat. Och skulle jag färga det mörkare så hela håret blir enheltligt skulle det ju ta ÄNNU längre tid att få det ljust. HUR SKA JAG GÖRA?!
 
Den här färgen skulle jag ungefär vilja ha i sommar, men hur tar jag mig dit?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious