HÅLTIMME

  2013-05-24 / 13:29:00 / Allmänt /
Seriöst håller det på att bli vinter igen eller? :O helt sinnessjukt kallt ju! Har gått med t-shirt, två tjocktröjor i jackan i skolan idag och frusit som ett as hela tiden! Inte förän jag kom hem nu och satte mig i soffan kunde jag få tillbaka värmen lite! Fruktar lite dock för att jag ska tillbaka och frysa sista lektionen innan helgen. usch! ska försöka hinna med tigdiga bussen till pappa och fixa lite smått och gott inför morsdag på söndag! För det har ni väl inte glömt? Alla mammor borde bli extra uppskattade och firade den dagen! De lägger ned så mycket tid och kärlek på oss varje dag som vi aldrig ger tillbaka! Så en dag kan man väl i allafall försöka att bjuda till lite ;)
random påklistrat smile i soffan  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious