Grattis Åtvidaberg 600 år..?

  2013-05-04 / 17:51:04 / Allmänt /

Idag är det 600årsjubileum i Åtvidaberg så det är smockat med folk i vår lilla by :) vet inte om dom dras till "familjefesten" nere på torget med 18årsgräns(?) eller om det är fotbollen på kopparvallen? Anyhow kunde jag inte bry mig mindre än vad jag gör så imorse åkte mamma, jag och Nathalie in till stan för att köpa lite grejer till nathalies skolavslutning men jag behövde också köpa hennes födelsedagspresent och avfärgning till håret. Kan berätta mer om det senare.

Nu har jag iaf varit ute och gått en timme när resten av familjen är på fotboll, skönt att släppa fri lite endorfiner igen! Det behövde jag för att få upp humöret kände jag! Men också så jävla skönt att det håller på att bli varmt nu! Va så svettig som en gris när jag kom hem, så jag har bara sköljt av mig och nu lagt mig i solen på baksidan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious