FÖRSTA MAJ

  2013-05-01 / 12:02:59 / Allmänt /
Onsdag och första maj vilket innebär att det är ledigt idag OCH att det va en vecka sedan jag stod i Globen och hoppade och dansade till världens bästa Justin! Kan inte fatta det? Ägnar iaf den här dagen till lite plugg och snart en sväng ner till gymmet för lite bål- och övre ryggstyrka. 
  Hade det för övrigt mysigt igår på valborg, trots att jag är raketrädd som fan och trots att jag frös som en idiot och var aningen nedstämd. Jag höll ut några timmar iaf och kunde umgås lite med fint folk. Tog väl kanske typ 3 bilder, men jag kan lägga upp dom snart :) Nu ska jag stoppa i mig en frukt, byta om och traska ned till gymmet i majsolen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious