BAD DAY

  2013-05-16 / 09:43:13 / Allmänt /
Försöker övertyga mig själv om att citatet "It's just a bad day, not a bad life" är något att lita på. Ni vet när man vaknar och känner direkt att det inte kommer bli en bra dag, och oavsett hur mycket du än försöker stå emot den känslan så tar den ändå över. Hade ingen lust alls att gå till mattelektionen imorse och inte ens solen och det relativt varma vårvädret muntrade upp mig. Vill bara gå hem igen, lägga mig och sova igenom hela dagen och sova för alltid typ! Jag längtar verkligen efter den dagen jag verkligen innerligt kan säga att jag är glad och lycklig och att allt känns bra! 
ska förska att inte låta det här gå ut över er och bloggen, men det är ju faktiskt mitt liv den handlar om och då får man stå ut med lite depp-inlägg ibland även fast det säkert är tråkigt att läsa?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious