THAILAND

  2013-03-04 / 20:48:34 / Allmänt /
Jag har egentligen varit hemma i en vecka nu, men jag har haft ganska mycket att stå i och har nog bara suttit vid datorn några få gånger på hela veckan! Honest! Men ni ska få se bilder från thailand och bli lite snabt uppdaterade om vad som hände där och i veckan som gått.
 
Måste säga att det var 2598749587433x skönare att komma iväg en vecka än vad jag först hade föreställt mig, att bara få ligga och slappa ochinte tänka på nånting i sju hela dagar var precis vad jag behövde! Fick ett litet sammanbrott kvällen innan vi åkte tillbaka till Sverige, men det kan jag prata lite mer om nångon annan gång. Jag saknade träningen dock, och öven fast hotellet hade gym så var det för varmt föt att träna, och andra dagen hade jag vätskebrist (trots kilovis med vatten) så jag vågade aldrig ritkigt träna som jag ville. Jag var dock med på vattengympan med alla pensionärer några gånger ;) Men vi hade sol varje dag förutom sista dagen, 35 grader i luften och 29 grader i havet! Paradiset!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious