Söndag = hemmagym

  2013-03-10 / 17:54:00 / Träning /
Gymmet är öppet 4 timmar mellan 4-8 på söndagar men då brukar det vara så knökafullt så man knappt kan andas så då tänkte jag att jag kör ett köttigt hemma pass ist :) Jogga på tjocka kuddar en stund som uppvärmning och sen körde jag lite armhävningar, magövningar och rygglyft med hjälp av en pall tillhörande soffan. Så nu är jag härligt varm och känner mina coremuskler :) är jätteglad över att ha fått tillbaka mina ryggmuskler igen :) förut va det bara en ryggrad och revben, men nu är den en sån där snygg "rand" när musklerna ligger på sidan om ryggraden :) wihuuu :D 
mörka bilder som inte tar ut sin rätt på hur det faktiskt ser ut, men här har ni en hint iaf :)


Pernilla

Neee, det är typ tomt om man inte är där direkt när dem öppnar ju

2013-03-16 @ 23:22:40
URL: http://pernillahenrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious