so even if disaster strikes I close my eyes and then I´m next to you

  2013-03-10 / 13:04:49 / Allmänt /
Fick 4 timmar sömn i natt igår ungefär så jag vä jävligt trött igår, skitmysig och trevlig kväll med världens bästa brudar men också en lite slö-dag på lördagen, och det vi gjorde va egentligen att vila, sova, äta lite och sova ännu mer ;) jag försökte också plugga lite till provet på tisdag -.- måste sitta! innan det blev en räksallad och mello :) alla säger att det bara va dåliga bidrag iår, men jag måste säga att standarden på finalen va ovanligt hög iår, sen fanns det förståss vissa riktigt dåliga bidrag som typ hen från japan och tanten men FAN SÅ JÄVLA APRÄTT det va att Robin vann! Älskade låten från första gången jag hörde den! Robins röst är ju to die for och hans tekink är ju sjuk! Och låten är så jävla snygg! Helt klart rätt låt och rätt artist, han är helt enkelt genuint skitglad och överumplad över vinsten och det är så fint :') 
 
Nu spelas låten på repeat (som tidigare i veckan) när plugget fortsätter... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious