Nu är det på ritkigt!

  2013-03-17 / 20:42:52 / Träning /
Nu känner jag att det här med träningen verkligen börjar på riktigt :D Idag införskaffade jag nämligen mitt första proteinpulver :D men jag fick ävn med mig en billig shaker i farten (Y)
  Har ju inte hunnit prova pulvret än och jag har ingen aning om hur det kommer smaka, det står hallon-lime och det låter ju gott men det luktar lite lustigt, men vi får se :) nu hoppas jag iaf att min träning kommer ge fina resultat med en liten spark i baken. Köpte detta på XXL i Linköping, och jag blev förvånad över hur mycket dom hade där! Har inte varit där tidigare och jag blev glatt överraskad över upptäckten :) Dom hade allt! Allt från pulver av alla dess sorter, gainers, bars, kläder, skor, utrustning till ishockey, fotboll, löpning, hiking, skidor, cykling.. you name it! Billigt var det också :) dit kommer jag definitivt återvända inom kort :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious