Mar. 07, 2013

  2013-03-07 / 22:56:28 / Allmänt /

Alltid lika trött på torsdagar, slutar sent som attan och när jag väl kommer hem från gymmet efter ett köttigt magpass är det dags att äta, dusch och sen försöka göra några uppgifter till skolan men det orkar jag nästan aldrig. Så det blir typ en timme i soffan innan jag gör mig iordning för deckar i sängen. And that's where I am now! Och kämpar med att hålla ögonen öppna för att skriva det här.

Som tur är, är första lektionen inställd imorn så jag får sovmorgon, om jag nu lyckas sova längre än till 7 -.- det är verkligen skitstörande, ända sen vi kom hem från Thailand så har jag vaknat INNAN väckarklockan med typ 15-30 minuter och inte kunnat somna om! Det suger! Likadant på helgerna, är det nån som vet vad som är felet? Det spelar ingen roll när jag går och lägger mig, jag vaknar vid sju typ ändå.......

Nä, sova va det ja! Imorn är det fredag :) sovmorgon, sluta tidigt, kvinnodagen och livekarusellen :) det blir awesome! :D godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious