HockeyHockeyHockey

  2013-03-05 / 17:06:23 / Allmänt /

Hockey är allt som har varit på min hjärna idag! Sista grundspelsomgången är ikväll och det behövs en ynka liten poäng för att behålla andra platsen i tabellen till valet ikväll! En ynka liten poäng, om vi inte tar den blir det antagligen 4eplats och då möter vi med största sannolikhet LHC i slutspelet. Visst kul att få chansen att se dom i slutspelet men statistiken mot dom ät inte direkt till vår fördel så det skulle bli kämpigt!

Fruktansvärt viktig match alltså och jag har varit och är sjukt nervös! Kommer inte kunna sitta still en sekund ikväll! :/ dock måste jag säga att jag verkligen älskar den här sporten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious