Hektiskt måndag

  2013-03-11 / 17:57:35 / Allmänt /

Den här måndagen har varit hektiskt, minst sagt. Just the way I like it :D skola hela långa dagen med ett humör som kanske inte har varit på topp.. Vakna nog på fel sida idag och jag ber om ursäkt för det till er som drabbades av det :( klämde in ett lugnt gympass på lite över en timme efter skolan, mest för välmåendet- skönt! Och sen hem och duscha, byta om, käka och sen iväg igen till bussen mot Motala :) så nu sitter jag mellan åtvid och Linköping och är suuuuuperduper taggad på att äntligen få se laget som jag kommer börja spela i :D men också på att få se bästa kusinen som får guida mig lite :$

Återkommer efter träningen igen, har ju några timmar med buss framför mig :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious