Svar på Kommentar:

  2013-06-03 / 18:36:00 / Svar på kommentar /
Bella:
Hej!! Älskar din blogg , dig , din stil hahha jaa allt med dig!! Ny läsare & älskar verkligen din blogg. Men jag har en fråga till dig : Du är så himla smal? Hur gör du? Asså tränning? Maten? Älskar verkligen din kropp och nej är ingen lesbisk (stav) men vill jätte gärna gå ner i vikt , seriöst . Kan inte ens ta på mig shorts elr klänning utan att se ut som en ko & ful åsna. Jätte tacksam för svar. xx <3
 

Svar:
Hej Bella :) och tack så jättemycket för de fina orden, det värmer verkligen! Kul att någon äntligen vågar "träda fram" så jag vet att ni existerar ;) inte bara genom att titta på statistiken. Mer sånt, det tycker jag om :* Men angående din fråga så vill blir jag jätteledsen över att höra att du ser på dig själv på det sättet. Grejen är den att jag förstår dig mer än vad du anar, saken är den att jag har haft jättemycket problem med min vikt och det är därför jag är så smal. Jag kanske väljer att prata om det senare nån gång, men just nu känns det fortfarande som ett känsligt ämne för mig och jag vill inte att det ska va nått som kommer ut, och därför väljer jag att inte skriva det på bloggen. 
 
Det jag kan rekomendera för dig är som jag gjorde i början innan det gick lite för långt är att bara äta godis/kakor/tårtor/chips och liknande på helgen och när man blir bortbjuden. Tänka på att äta frukost varje morgon och dra ner på snabbmaten så mycket som möjligt men också tänka på hur mycket nsbba kolhydrater man stoppar i sig om man vill vara hård mot sig själv. Men också att motionera 2-3 gånger i veckan och se till att få bra med vardagsmotion. Ta trappor istället för hiss/rulltrappa och gå eller cykla istället för att ta moppe/bil. Ta det lite som det kommer och var inte för hård mot dig själv för då kan det gå riktigt illa. Du kommer märka förändring efter bara några veckor bara genom att motionera och äta bra. Kan skriva ett nytt inlägg om hur mina vanor angående mat och träning ser ut just nu lite senare.
 
Men du borde också träna på din självbild, se dig i spegeln och säg till dig själv att du är vacker. För det är jag säker på att du är! Alla är vackra på sitt sätt! Mindfullness är något man kan prova också, googla på det så kan du läsa mer. 
 
Hoppas det gav dig lite svar i alla fall :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious